Kuinka monta kirjaa siel suurin piirtein on? (itäkeskuksen kirjasto)

Kysytty

Kuinka monta kirjaa siel suurin piirtein on?
(itäkeskuksen kirjasto)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Itäkeskuksen kirjastossa oli Helsingin kaupunginkirjaston tilastojen mukaan vuonna 2001 112099 kirjaa, muuta aineistoa kuten levyjä ja videoita oli 27918 kappaletta. Kuten arvaat, määrät vaihtelevat. Kirjoja sekä hankitaan että poistetaan koko ajan.