Kuinka monta kirjaa on koiratytöissä? Onko Jesse vahtikoira viimeinen? Kiitos.

Kysytty

Kuinka monta kirjaa on koiratytöissä? Onko Jesse vahtikoira viimeinen? Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Merja ja Marvi Jalon Koiratytöt-sarjassa on tähän mennessä ilmestynyt kuusi kirjaa. Jesse vahtikoiran jälkeen on ilmestynyt vielä Jesse laivakoira (2007). Sarjan muut osat ovat Jesse löytökoira, Jesse ongelmakoira, Jesse ja kohtalokas kurssi ja Jesse sankarikoira.