Otsikko
Haluaisin tietoa Merja Jalosta aika nopeasti esitelmää varten. Tätä on kysytty aiemmin, mutta en saanut linkkejä toimimaan.

Kysytty

Haluaisin tietoa Merja Jalosta aika nopeasti esitelmää varten. Tätä on kysytty aiemmin, mutta en saanut linkkejä toimimaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjailija Maerja Jalosta löytyy tietoa ainakin seuraavista kirjoista:

- Kotimaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita. 3 / toim. Ismo Loivamaa
- Merja Jalo -bibliografia 1977-1998 / Simo Sjöblom
- Nuorten suosikkikirjailijat kautta Plätän

Hyvä tietopaketti hänestä on Helsingin kaupunginkirjaston tekemällä Sanojen aika -sivustolla:

http://kirjailijat.kirjastot.fi/?c=8&pid=296&lang=FI