Kuinka monta kappaletta Elina Koivusen kirjaa "Kuninkaalliset: valtaa ja vallattomuutta" on tilattu Suomen kirjastoihin?

Kysytty

Kuinka monta kappaletta Elina Koivusen kirjaa "Kuninkaalliset: valtaa ja vallattomuutta" on tilattu Suomen kirjastoihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot Suomessa ostavat aineistonsa itsenäisesti joko paikallisilta kirjakaupoilta tai eri välittäjiltä kuten esim. BTJ- kirjastoplavelulta. Täsmällstä lukumäärää ei voi saada selville ainakaan helposti.
Kirjastojen hankkimista kappalemääristä saa hiukan käsitystä kirjastot.fi -sivuilta Frank-monihaun avulla
http://monihaku.kirjastot.fi/
valitsemalla esim. Maakuntakirjastot, jolloin saa kirjastokimppojen ko. kirjan kappalemääriä näkyviin.