Etsin kirjaa Finland's Holocaust. Silences of history. Toim Simo Muir ja Hana Worthen. Se löytyy kahdesta Helka-kirjastosta ja Helsingin kaupunginkirjastosta …

Kysytty

Etsin kirjaa Finland's Holocaust. Silences of history. Toim Simo Muir ja Hana Worthen. Se löytyy kahdesta Helka-kirjastosta ja Helsingin kaupunginkirjastosta (Kallio), mutta kaikki kolme ovat lainassa. Etsin sitä frank monihaulla, mutta vaikka mitä vaihtoehtoja kirjaistoiksi laitoin, frank ei löytänyt sitä yhdestäkään suomalaisesta kirjastosta. Ei edes em. kolmesta, joiden kokoelmiin se kuuluu. Mitä teen väärin? frankin sivulla sanotaan, että se ei toimi hyvin yhteen helka-finna -kirjastojen kanssa. Mutta entä helmet kirjastot, miksei se löydä kirjaa niistäkään (Kalliosta)? Minun on vaikea uskoa nyt frankiin ollenkaan. Löytyisikö kirja jostain muualta sittenkin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Frank-monihaulla löytyvät kyllä viitetiedot siitä, että Simo Muirin ja  Hana Worthenin teos Finland's Holocaust : silences of history (2013) kuuluu mm. Vaski- , Helle- ja Helmet-kirjastojen kokoelmiin. Tämän lisäksi teos löytyy joidenkin yliopistokirjastojen kokoelmista.

Kohdista haku sivun oikeasta laidasta "Kaikkiin kirjastoihin", niin löydät kaikki ne kirjastot, joiden kokoelmissa etsimäsi teos on.

https://monihaku.kirjastot.fi/fi/