Kuinka monta jaksoa "Nalle Puhin uudet seikkailut" tv lastensarjasta on julkaistu suomessa DVD levyinä? Etsin 1980 lopun ja 1990 alun aikana esitettyä versiota…

Kysytty

Kuinka monta jaksoa "Nalle Puhin uudet seikkailut" tv lastensarjasta on julkaistu suomessa DVD levyinä? Etsin 1980 lopun ja 1990 alun aikana esitettyä versiota eli tätä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Nalle_Puhin_uudet_seikkailut
Onko näitä saatavilla kirjastoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nalle Puhin uudet seikkailut -sarjan jaksoja on Suomessa julkaistu nimellä Nalle Puhin Taikamaailma. Niitä löytyy myös kirjastoista. Nalle Puhin uudet seikkailut -sarjassa esitettiin 52 jaksoa, joista yhteensä 32 löytyy Taikamaailma - dvd-julkaisuilta. Dvd-julkaisuja on kahdeksan, jokaisessa on neljä jaksoa.