Missä Havukka-ahon ajattelija, siis se vanha tv-sarja, on kuvattu?

Kysytty

Missä Havukka-ahon ajattelija, siis se vanha tv-sarja, on kuvattu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Televisiosarja, jonka ohjasi Kaarlo Hiltunen ja jonka pääosaa näytteli Lauri Leino valmistui 1971. Kajaanin kirjastosta osasivat vastata, että kuvaukset on tehty Kuhmossa, Lentualla ja monessa muussa paikassa Kuhmossa.