Kuinka moni kansanedustajista on ilmoittanut äidinkielekseen ruotsin? Mikä on ruotsinkielisten osuus äänioikeutetuista? Kuinka monta prosenttia viime…

Kysytty

Kuinka moni kansanedustajista on ilmoittanut äidinkielekseen ruotsin? Mikä on ruotsinkielisten osuus äänioikeutetuista? Kuinka monta prosenttia viime eduskuntavaaleissa annetuista äänistä annettiin ruotsinkielisille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Institutet för finlandsvensk samhällsforskning kerää tietoja suomenruotsalaisista, suosittelen kääntymistä sen puoleen. Yhteystiedot löytyvät heidän sivuiltaan, http://www.samforsk.abo.fi/ .