Kuinka kauan kirjastossa säilytetään sanomalehtiä? Etsiskelen 11.11.2012 ilmestynyttä Aamulehteä, olisiko sitä mahdollista saada kirjastosta esim. Tikkurilasta.

Kysytty

Hei! Kuinka kauan kirjastossa säilytetään sanomalehtiä? Etsiskelen 11.11.2012 ilmestynyttä Aamulehteä, olisiko sitä mahdollista saada kirjastosta esim. Tikkurilasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tikkurilan kirjasto säilyttää sanomalehtiä kuluvan ja edellisen kuukauden ajalta. Lehtiä voi lukea kirjastossa, mutta niitä ei voi lainata kotiin. Niistä voi ottaa maksullisia valokopioita. Lehtiä voi myös varata niin, että kun ne poistetaan, niin niitä voi saada omaksi.