Koska on Nadja-nimen nimipäivä? En ole löytänyt mistään vai onko nimipäivää lainkaan?

Kysytty

Koska on Nadja-nimen nimipäivä? En ole löytänyt mistään vai onko nimipäivää lainkaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yliopiston nimipäiväalmanakan mukaan Nadjaa ei ole suomalaisessa nimipäiväluettelossa. Se löytyy kuitenkin ortodoksisten nimipäivien joukosta. Nadezhdan ja Nadjan nimipäivä on ortodoksisessa kalenterissa 17.9.