Koska Curtis Sittenfeldin American Wife ilmestyy a) ruotsiksi b) suomeksi?

Kysytty

Koska Curtis Sittenfeldin American Wife ilmestyy a) ruotsiksi b) suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Curtis Sittenfeldiä kustantaa Suomessa WSOY, Ruotsissa Wahlström & Widstrand. Kummastakaan en saanut vastausta lyhyellä aikavälillä. Oletettavasti kyseessä on sen verran suosittu kirjailija, että uusi teos käännetään tuoreeltaan; käännöksiä voinee siis odottaa ensi vuodeksi. Kustantamoiden kotisivut ovat www.wsoy.fi sekä www.wwd.se.