Otsikko
Kolme suosituinta koira kirjaa (mielellään rotu kirjaa) kirjastostanne vuonna 2001

Kysytty

Kolme suosituinta koira kirjaa (mielellään rotu kirjaa) kirjastostanne vuonna 2001

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uudenkaupungin kaupunginkirjaston suosituimmat koirakirjat lainausmäärän mukaan vuonna 2001 olivat:
1.Wintzell, Åke: Maailman koirat. (1985).
2.Alderton, David: Koko maailman koirat. (1993).
3.Eerola, Tapio: Suomen koirarodut. (1997).
Ykkössijalle yltänyttä nimekettä eri kirjastopisteissämme on yhteensä 17 nidettä, joista lainoja kertyi 150 kpl. Kakkossijan niteitä on 4 kpl, joista syntyi 60 lainaa. Kolmannelle sijalle yltänyttä nimekettä on 3 kpl ja lainoja niistä 40 kpl.