Haussa olisi saksankielinen kirja, jota isäni on lukenut kouluaikanaan (50-60-luvulla). Kirjassa kertojana on mäyräkoira, joka kertoo omasta elämästään. Yritän…

Kysytty

Haussa olisi saksankielinen kirja, jota isäni on lukenut kouluaikanaan (50-60-luvulla). Kirjassa kertojana on mäyräkoira, joka kertoo omasta elämästään. Yritän metsästää kirjaa isälleni joululahjaksi. Löydättekö tuntomerkkeihin sopivaa kirjaa? Oma saksankielentaitoni ei oikein riitä...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oskar Panizza (1853-1921) kuvaa kirjassaan "Aus dem Tagebuch eines Hundes" ihmisten maailmaa koiran näkökulmasta. Voisiko olla tästä kirjasta kyse?