Minulla on kateissa kirjan nimi. Kirjasta kuulin ehkä viime syksynä (en ole ajankohdasta täysin varma, mutta vuoden sisään uskoakseni). Kirja on nuorten kirja…

Kysytty

Minulla on kateissa kirjan nimi. Kirjasta kuulin ehkä viime syksynä (en ole ajankohdasta täysin varma, mutta vuoden sisään uskoakseni). Kirja on nuorten kirja ja siinä ilmeisesti on päähenkilönä tyttö, joka pitää päiväkirjaa...kirja on siitä erikoinen, että mukana on käsinkosketeltavia lappusia, jotain kuitteja / karttoja tai jotain?? Jossain lehdessä näin kirja-arvostelun, mutta en muistanut ottaa kirjan nimeä talteen. Idea kirjassa on siis että siinä on mukana tarinaan liittyvää materiaalia, siis jotain papereita, kenties valokuvia?? Tiedättekö kirjan nimen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Sean Stewartin Cathyn kirja: löytäjää pyydetään palauttamaan sopii kuvaukseesi. Kirja on ilmestynyt suomeksi vuonna 2008 ja siinä on mukana matkalippuja yms. materiaalia.

Cathyn kirja löytyy Jyväskylän kaupunginkirjastosta.