Koko Narnia-sarja järjestyksessä.

Kysytty

Koko Narnia-sarja järjestyksessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

C. S. Lewisin Narnia-sarjaan kuuluvat seuraavt kirjat:
Velho ja leijona, 1. kirja // Prinssi Kaspian - paluu Narniaan, 2. kirja // Kaspian matka maailman ääriin, 3. kirja // Hopeinen tuoli, 4.kirja // Hevonen ja poika, 5. kirja // Taikurin sisarenpoika, 6. kirja // Narnian viimeinen taistelu, 7. kirja

102 ääntä

Kommentit

Vastaukseen olisi pitänyt sisällyttää myös tapahtumajärjestys, jonka mukaan kirjat kannattaa lukea.

Narnia-sarjan lukemisjärjestyksestä toisessa vastauksessa:
https://www.kirjastot.fi/kysy/onko-kaikki-narnian-tarinat-sisalloltaan?…

Tarinat noudattavat C.S. Lewisin itsensä määrittelemää, tarinallista aikajärjestystä, jossa teokset tulisi kirjailijan mukaan lukea:
1. Taikurin sisarenpoika
2. Velho ja leijona
3. Hevonen ja poika
4. Prinssi Kaspian
5. Kaspianin matka maailman ääriin
6. Hopeinen tuoli
7. Narnian viimeinen taistelu