Otsikko
Kivenlahden kirjasto kiinni. Saako Saunalahdessa tulostettua netistä paperille

Kysytty

Hei!

Kivenlahden kirjasto kiinni. Saako Saunalahdessa tulostettua netistä paperille

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saunalahden kirjastossa on asiakkaiden käytössä useita kannettavia tietokoneita. Tietokoneita voi lainata kirjastokortilla käytettäväksi kirjaston tiloissa. Lisäksi kirjastossa on yksi nopeaan asiointiin tarkoitettu pistäytymiskone.

Voit tulostaa kirjaston asiakastietokoneilta mustavalko- ja väritulosteita. Yksipuoliset tulosteet maksavat 0,40 €/kpl, kaksipuoliset 0,80 €/kpl.

Saunalahden kirjaston aukioloajat ja muuta lisätietoa löydät alla olevasta linkistä.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Saunalahden_kirjasto/P…