Kirjoittelen koulua varten vähän juttua sarjakuvan historiasta suomessa ja kirjastoissa ja olisin vähän materiaalin tarpeessa. Pääsin hyvin alkuun jo kirjan …

Kysytty

Kirjoittelen koulua varten vähän juttua sarjakuvan historiasta suomessa ja kirjastoissa ja olisin vähän materiaalin tarpeessa. Pääsin hyvin alkuun jo kirjan 'Sarjakuva Suomessa : historiasta, asemasta ja kielestä' kirjan kanssa, mutta olisin vielä lisälähteiden tarpeessa. Olisin todella kiitollinen avusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisesta sarjakuvasta on Sarjakuva Suomessa (2011) -kirjan lisäksi seuraavissa kirjoissa:
Kotimaisia sarjakuvantekijöitä, 2004
Hänninen, Ville : Päin näköä : 16 suomalaista sarjakuvataiteilijaa, 2011
Kaukoranta, Heikki : Sarjakuvat, 1972
Pekka Puupää sarjakuvasta on kirjassa Rillumarei ja valistus, 1996 s. 167-175

1 ääntä

Kommentit