Kirjastossamme on Hauhon, Luopioisten, Tuuloksen historia 1. Asiakas haluaisi jatko-osan tähän kirjaan, mutta emme ole yrityksistä huolimatta saaneet selvyyttä…

Kysytty

Kirjastossamme on Hauhon, Luopioisten, Tuuloksen historia 1. Asiakas haluaisi jatko-osan tähän kirjaan, mutta emme ole yrityksistä huolimatta saaneet selvyyttä onko kyseiseen kirjaan tehty jatkoa ja millä nimellä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkistin asian Fennicasta ja Lindasta: Hauhon, Luopioisten ja Tuuloksen historiaa on julkaistu vain osa 1.

1 ääntä

Kommentit

Voiko kyseistä kirjaa saa lainaksi ja mistäkirjastosta.
Yksi mahdollisuus on myös ostaa kirja. Löytyykö mistään myyjä?