Kirjaston asiakas etsii ralliaiheista musiikkia, esim. Jerry Cotton. Olen löytänyt joitakin autoaiheisia lauluja, mutta ajattelin kysyä keksisikö joku lisää.

Kysytty

Kirjaston asiakas etsii ralliaiheista musiikkia, esim. Jerry Cotton. Olen löytänyt joitakin autoaiheisia lauluja, mutta ajattelin kysyä keksisikö joku lisää.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun www.helmet.fi tietokannasta löytyi seuraava 4 cd-levyn kokoelma: Hot Rods & Custom Classics: Cruisin' songs & highway hits (kokolema autoihin, hot rodeihin ja amerikklaiseen autokulttuuriin liittyvää musiikkia, enimmäkseen rock and rollia, englanninkielinen) Helmet- sanahakua käyttämällä löytyy myös erillisiä autoaiheisia lauluja (voi käyttää hakusanoina esim. auto, autot, car, cars) ja rajata CD-LEVY.