Mistä löytyisi kuva venäläisestä varoitusmerkistä, joka ilmoittaa autossa olevan naiskuski? Venäläisillä on auton takalasissa erilaisia varoitusmerkkejä ja…

Kysytty

Mistä löytyisi kuva venäläisestä varoitusmerkistä, joka ilmoittaa autossa olevan naiskuski? Venäläisillä on auton takalasissa erilaisia varoitusmerkkejä ja haluaisin löytää kuvia niistä (mm. tämän kukkahattumerkin lisäksi merkkejä, jotka varoittavat kuskin olevan sunnuntaiajelulla tai autossa olevan nastarenkaat).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Googlesta voi löytää jotain aiheesta hakemalla esim. sanoilla funny russian bumper stickers. Voisi vielä lisätä female driver tms.

Googlen kuvahaulla voi myös hakea esim. näillä sanoilla

прикольные наклейки

ehkä löytyy jotain.