Otsikko
Milloin on vai onko edes koskaan esitetty Karuselli (musikaali) Suomessa?

Kysytty

Hei kirjastohoitajat

Minulla olisi taas kerran erikoinen kysymys milloin on vai onko edes koskaan esitetty Karuselli (musikaali) suomessa joko suomeksi tai englanniksi ja onko mahdollista koska seuraavan kerran tiedossa milloin voisi olla esitystä? Näihin kysymyksiin olisi mukava saada vastaus iso kiitos teille kaikille jotka yrittävät vastata näihin kysymyksiini vastauksia. Samalla tahdon toivottaa teille kaikille oikein hyvää syksyn alkua vielä kerran kiitos

Vastaus

Vastattu

Karusellia on esitetty Kouvolan teatterissa vuonna 2004. Pääosissa olivat Taina Kokkonen ja Sami Kosola ja ohjaajana Henrik Timonen. Muita esitystietoja en löytänyt.

Lähde:

"Taina Kok­ko­nen Juliena mu­si­kaa­li Ka­ru­sel­lis­sa". Kaleva 7.9.2004. https://www.kaleva.fi/taina-kokkonen-juliena-musikaali-karusellissa/197…