Kirjailija Eeva Kilvestä on tehty opinnäytetöitä, ja käsittääkseni myös parissa väitöskirjassa hän on yksi tutkimuskohteista. En ole onnistunut löytämään näitä…

Kysytty

Kirjailija Eeva Kilvestä on tehty opinnäytetöitä, ja käsittääkseni myös parissa väitöskirjassa hän on yksi tutkimuskohteista. En ole onnistunut löytämään näitä töitä? Voisitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu

Kun Finnasta hakee aiheella Eeva Kilpi ja rajaa aineistolajiksi opinnäytteet, niin hakutulokseksi saa useita pro graduja, väitöskirjoja ja muita opinnäytteitä, joissa käsitellään Eeva Kilven tuotantoa.