Kirja, joka kiehtoi minua suuresti pienenä (1960-luvulla), oli kirja, joka kertoi pullopojasta. Pikkuruinen poika asui vihreässä pullossa. Mitään muuta en…

Kysytty

Kirja, joka kiehtoi minua suuresti pienenä (1960-luvulla), oli kirja, joka kertoi pullopojasta. Pikkuruinen poika asui vihreässä pullossa. Mitään muuta en muista. Muistan kuitenkin kirjan kiehtoneen minua kovasti. Kukakohan kirjoittanut ja kuvittanut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme ikävä kyllä onnistuneet löytämään etsimääsi teosta. Sadun tai kirjan nimessä ei varmaankaan mainita pulloa, sillä selasin kirjastojen aineistoluetteloista kaikki lastenkirjat, joissa tuo sana esiintyy. Mikään hakutuloksista ei viitannut etsimääsi satuun tai lastenkirjaan.

Jos joku kysymyksen lukijoista tunnistaa tarinan, niin tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.