Otsikko
Kipsityö. Ei mitään signeerausta. Koukku takana, että voidaan ripustaa seinälle. Onko kukaan muu törmännyt tällaiseen?

Kysytty

Kipsityö. Ei mitään signeerausta. Koukku takana, että voidaan ripustaa seinälle. Onko kukaan muu törmännyt tällaiseen?

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kipsityön tunnistaminen näillä tiedoin ei onnistunut vastaajiltamme. Onkohan kellään lukijoistamme samanlaista kotonaan ja muistikuvia, mistä se aikoinaan on hankittu?