Kiitos vastauksesta! Katsoin itse Melindasta ja myös European Library'sta - myös en löytänyt mitään. Kysyn kaiken varaksin että onko kaikki aineisto mikä on…

Kysytty

Hei

Kiitos vastauksesta!

Katsoin itse Melindasta ja myös European Library'sta - myös en löytänyt mitään. Kysyn kaiken varaksin että onko kaikki aineisto mikä on Helkassa, myös Melindassa? Ja mistä tieokannoista voisin vielä itse etsiä opsikelijoiden töitä (Suomen yliopistoista)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Periaatteessa kaikki Helkassa oleva löytyy myös Melindasta. Helkassa (ja Melindassa) ei kuitenkaan ole tietoja kaikista vanhemmista opinnäytetöistä. Vanhojen opinnäytteiden tiedot saattavat löytyä vain oppiaineen laitokselta. Kannattaa ottaa yhteyttä yliopistoon.

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetöitä voi etsiä Theseus-tietokannan kautta:

https://publications.theseus.fi/