Ketkä ovat levyttäneet suomeksi kappaleen "Quando quando quando"?

Kysytty

Ketkä ovat levyttäneet suomeksi kappaleen "Quando quando quando"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisdiskografia Violan mukaan tämän Tony Redisin säveltämä kappale on useimmiten suomennettu nimellä Milloin, milloin, milloin. Sen ovat levyttäneet suomeksi Violan mukaan  J. Huimapää ja tanssiorkesteri, Trio Erektus -yhtye, Jamppa Tuominen ja yhtye, Perttu Kari (lauluääni) ja Esa Pethman orkestereineen, Vieno Kekkonen (lauluääni) ja nimeämätön orkesteri, Viihdekuoro Buffo, Vieno Kekkonen (lauluääni), Erkki Valasteen kuoro & orkesteri, Stig Fransman (lauluääni) ja Rauno Lehtisen orkesteri, Matti Heinivaho (lauluääni) ja Ossi Malisen orkesteri, Francis Goya (kitara). Lasse Paasikon Studio-orkesteri, Portelli, Nino (harmonikka), Martti Gröndal (lauluääni) ja nimeämätön yhtye, Borgånejdens Dragspelsklubb (harmonikkaorkesteri, yhtye), Nino Portelli (harmonikka).ja  säestäjänä nimeämätön yhtye ja taustalaulu, Boston Promenade (yhtye), Tomi Metsäketo (lauluääni), yhtye, Eki Hakanpää (lauluääni), Folkbandet (yhtye), Veikon Hanurikvartetti (yhtye), Ensti (lauluääni), yhtye, Kuumat Altot (lauluyhtye), Juhani Markola (lauluääni), yhtye, Jari Sillanpää (lauluääni), Marika Tuhkala (lauluääni), A. Aallon Rytmiorkesteri, Rauno Tuuna (lauluääni), yhtye, Taina Laiho (lauluääni, harmonikka), taustat, Seppo Kanervo (lauluääni, kitara), Matti Auranen (tekninen toteutus), Kaija-Leena (lauluääni), Tanssiyhtye Marina (yhtye) ja Keijo Minerva (lauluääni).

Linkki Violaan:

https://viola.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI