Kertoisitteko Anna-Leena Härkösestä tietoa, sillä mistään ei tahdo löytyvän tietoja hänen aviomiehestään tai vuodesta milloin hän meni naimisiin?? Kaikki tieto…

Kysytty

Kertoisitteko Anna-Leena Härkösestä tietoa, sillä mistään ei tahdo löytyvän tietoja hänen aviomiehestään tai vuodesta milloin hän meni naimisiin?? Kaikki tieto on tervetullutta...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysy kirjastonhoitajalta -arkistosta löytyy useita kysymyksiä ja vastauksia koskien Anna-Leena Härköstä. Kirjoita hakukenttään hakusanaksi Anna-Leena Härkönen. http://www.kirjastot.fi/tietopalvelu/arkisto.aspx
Hänen kahdesta avioliitostaan löydät tietoa kirjoittamalla hakukenttään Anna-Leena Härkönen aviomiehet.

Mainitsemiesi kirjojen lisäksi tietoa Anna-Leena Härkösestä löytyy mm. seuraavista teoksista Kotimaisia nykykertojia 1-2 (2003 sekä Tulusto, Esko: Elämää Suomessa: henkilögalleria (1990).

Kirjastojen kirjallisuusverkkopalvelusta, Kirjasammosta, löytyy myös tietoa kirjailijasta: https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253AHarkonen_AnnaLeena

Uusimmat lehtiartikkelit Härkösestä ovat Anna-lehdessä (2008, nro 1, sivut 22-26) sekä Aikuiskoulutuksen maailma -lehdessä (2007, nro 5, sivut 24-27).