Keräilen Viidakkotohtori-sarjaa (Paul White). Minulla on vasta kuusi kirjaa, vaikka olen kierrellyt monissa antikvariaateissa. Haluaisin koko sarjan…

Kysytty

Keräilen Viidakkotohtori-sarjaa (Paul White). Minulla on vasta kuusi kirjaa, vaikka olen kierrellyt monissa antikvariaateissa. Haluaisin koko sarjan. Tiedättekö te mistä niitä saa? Voiko niitä ostaa esim. Tampereen pääkirjastosta tai jostain muusta kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot eivät myy vanhoja loppuunmyytyjä aarteitaan, joten kannattaa sitkeästi jatkaa antikvariaattien kiertelyä. Makupalat-palvelusta osoitteesta
http://www.makupalat.fi/kirjat4.htm#antikvariaatit löydät linkityksiä antikvariaattien sivuille. Useimmat divarit ottavat asiakkaan toivelistoja vastaan ja jos toivottua kirjaa tarjotaan antikvariaatille, he ilmoittavat siitä keräilijälle. Viidakkotohtori-sarjaa kustansi aikanaan Ristin voitto -niminen kustannusosakeyhtiö ja uusimman painoksen Viidakkotohtorista on ottanut sama yhtiö nyt Aika oy nimisenä vuonna 1997. Aika -kustantamon osoitetiedot löytyvät verkosta http://www.aikaoy.fi/. Kannattaa vielä kysyä kustantajaltakin, josko heidän varastoissaan vielä olisi edes yksittäisiä teoksia saatavana.