Kenen runossa sanotaan muun muassa, että "päivänsä hän päätti ratakiskolla" ja miltä vuodelta se on?

Kysytty

Kenen runossa sanotaan muun muassa, että "päivänsä hän päätti ratakiskolla" ja miltä vuodelta se on?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme onnistuneet näillä perusteilla löytämään etsimääsi runoa. Olisikohan palvelumme seuraajissa joku joka mahdollisesti tietäisi?

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit