Kenen runossa puhutaan kotoa lähtevistä lapsista ja verrataan kotia linnunpesään. Ajatus on, ettei saa pyytää lapsia jäämään vaan kannustaa lähtemään?

Kysytty

Kenen runossa puhutaan kotoa lähtevistä lapsista ja verrataan kotia linnunpesään. Ajatus on, ettei saa pyytää lapsia jäämään vaan kannustaa lähtemään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on Veikko Polameren Sinä päivänä kokoelmasta Vogelfrei (Tammi 1977).