Kenen runo? Muistan pätkän oheista runoa, mutta en runon nimeä enkä kirjoittajaa...... "Useasti, monta kertaa, alati on mieleni tehnyt eniten olla runsaasti…

Kysytty

Kenen runo? Muistan pätkän oheista runoa, mutta en runon nimeä enkä kirjoittajaa...... "Useasti, monta kertaa, alati
on mieleni tehnyt eniten olla runsaasti kanssasi paljon..."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on Juhani Peltosen "Autioihminen paljastaa päänsä". Löytyy esimerkiksi teoksesta Peltonen, J. Koko valittu runous (WSOY 2007), s. 249.