Kenen biisistä on otettu Jujun Oodi-biisiin intro?

Kysytty

Kenen biisistä on otettu Jujun Oodi-biisiin intro?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olen kuunnellut Jujun Oodin YouTubesta, eikä ainakaan siinä versiossa ole varsinaista introa, vaan esitys alkaa lyhyellä mariachi-tyylisellä trumpettiriffillä, joka toistuu samanlaisena koko kappaleen ajan.

On toki mahdollista, että tämä lyhyt riffikin on lainattu jostain, mutta yhtä hyvin se voi olla Jujun eli Julius Sarisalmen tai hänen muusikoidensa tekemä.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto