Onko Suomen kirjastoissa mitaan jäänveistotaidetta käsittelevia kirjoja. Esim 'Ice sculpture :secrets of a Japanese master by Yukio Matsuo'

Kysytty

Onko Suomen kirjastoissa mitaan jäänveistotaidetta käsittelevia kirjoja. Esim
'Ice sculpture :secrets of a Japanese master by Yukio Matsuo'

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juuri tuota kysymääsi kirjaa ei näyttäisi löytyvän, mutta muita jäänveistoa käsitteleviä kirjoja löytyi korkeakoulukirjastojen rekisteristä seuraavanlaisia:

Anderes, Fred: Ice palaces, 1983, 132 s.
Snow - ice - sculpture : international cooperation in snow and ice sculpture, 1993, 20 s.
Com Trust : an electrographic expedition to the Arctic, 1992, 31 lehteä
Amendola, Joseph Ice carving made easy, 1994, 114 s.

Yllä olevia kirjoja saat kaukolainaksi jättämällä tilauksen lähimpään kirjastoosi. Seuraavat kirjat löytyivät British Libraryn hausta:

[1] Snow sculpture and ice carving. by Jim Haskins
[2] Ice sculpture. secrets of a Japanese master. Yukio Matsuo

Englannista kaukolainakustannukset nousevat jo yli 100 mk/kirja. Kaukolainatilaukset Pohjoismaista maksavat noin 50 mk.