Keneen minuun tulee ottaa yhteyttä, kun olen myymässä omakustannekirjaani Seinäjoen kirjastoon? Voitteko ystävällisesti antaa minulle asianomaisen henkilön…

Kysytty

Hei,

Keneen minuun tulee ottaa yhteyttä, kun olen myymässä
omakustannekirjaani Seinäjoen kirjastoon?
Voitteko ystävällisesti antaa minulle asianomaisen henkilön
yhteystiedot?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seinäjoen kirjaston sivuilta löytyi hankita- ja luettelointiosaston puhelinnumero.
•Hankinta- ja luettelointipalvelut, p. 06 416 2322
Samoin heidän johtajansa puhelinnumero.
hankinta- ja luettelointipalvelut, kirjastotoimen apulaisjohtaja Kirsti Länsikallio, p. 06 416 2321

Kirjastolle on myös laadittu kokoelmapolitiikka.
https://kirjasto.seinajoki.fi/wp-content/uploads/2015/02/www-versio-kok…

Yleensä kirjastoilla on kilpailutettu toimittaja, jolta pääosa kirjoista hankitaan. Tällaisia toimittajia ovat esim. BTJ ja Booky,
Kenties sinun kannattaisi tarjota kirjaasi myös heille?