Kävin juuri äsken hakemassa uuden kirjastokortin (Iso Omenan kirjasto). Tarkoitukseni on ensisijaisesti hyödyntää sähköisiä lainauspalveluja. Mistähän minä…

Kysytty

Kävin juuri äsken hakemassa uuden kirjastokortin (Iso Omenan kirjasto). Tarkoitukseni on ensisijaisesti hyödyntää sähköisiä lainauspalveluja. Mistähän minä saan sen tarvittavan PIN-koodin? Kiitos vastauksesta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pin-koodi luodaan yleensä samalla kertaa kuin kirjastokortti. (Anteeksi unohdus omppulaisten puolesta!)
Sähköisten palveluiden käyttöön sopii sama tunnusluku kuin lainausautomaattiin.

Valitettavasti joudut käymään uudelleen jossain HelMet-kirjastossa kortin ja kuvallisten henkilöpapereiden kanssa.