Etsin mahtavaa, humoristista äänikirjaa. Olen lainannut sen Riihimäen kirjastosta joskus 2010-2012. Siinä oli 4-6 cd ja se koostuu useista lyhyistä…

Kysytty

Etsin mahtavaa, humoristista äänikirjaa. Olen lainannut sen Riihimäen kirjastosta joskus 2010-2012. Siinä oli 4-6 cd ja se koostuu useista lyhyistä kertomuksista. Mies lukija.
Mies mm. hakee joulukuusen, joka ei kelpaa vaimolle. Mies karsii siitä oksat pois ja ripustaa siihen ainakin autonavaimet.
Hän innostuu myös hiihtämisestä, mutta raivostuu ladulla, kun nuoret menevät ohi uusissa asuissaan ja uusilla suksillaan. Vanhat puusukset paiskotaan ladun varteen.
Myös tyttären poikaystävä ei miellytä jne.
Kerronta on Mielensäpahoittajan tyylistä, mutta en ole kuitenkaan sitä mieltä, että olisi sitä sarjaa.
toivottavasti osaat auttaa, olen vuosia etsinyt tätä.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä voisi olla Tero Järvisen Isäntä itte ; Kylymää vettä ja puunuijaa -äänikirja, ilm. 2008. Lukija Esko Nikkari. ISBN 978-952-5556-41-4

Sisältää 14 kertomusta.