Kävin eilen katsomassa Helsingin Kallion hyllystä Perl Tehokäyttäjän Opas -kirjaa (ISBN: 951-762-538-3), joka näyttää saatavuustiedossa olevan hyllyssä. Onko…

Kysytty

Kävin eilen katsomassa Helsingin Kallion hyllystä Perl Tehokäyttäjän Opas -kirjaa (ISBN: 951-762-538-3), joka näyttää saatavuustiedossa olevan hyllyssä. Onko kirja varastettu vai voisinko lähteä noutamaan kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti näyttää siltä, että Perl tehokäyttäjän opas on varastettu. Meillä on toinenkin kappale, jonka eräpäivä oli 7.8., siihen on kuitenkin yksi varaus. Viimeisen puolen vuoden aikana joku pitkäkyntinen on iskenyt nimenomaan Perl - kirjoihin. Osan niistä olemme jo poistaneet rekisteristä. Kirjastossamme on suojausjärjestelmä ja kameravalvonta, mutta silti tällaista pääsee tapahtumaan.