Otsikko
Kävimme ensimmäisellä kouluviikolla Lahden kaupunginkirjastossa 30 oppilaan luokan kanssa, ja kutoset lainasivat mieleisensä "pulpettikirjan". Voinko hoitaa…

Kysytty

Hei,

kävimme ensimmäisellä kouluviikolla Lahden kaupunginkirjastossa 30 oppilaan luokan kanssa, ja kutoset lainasivat mieleisensä "pulpettikirjan". Voinko hoitaa palautukset maanantaisin koululle tulevan kirjastoauton kautta? Onko teillä siihen tarkoitukseen kasseja? Kaipaamme tietysti lisää kirjoja, murrosikäiselle (11-13.vuotiaille sopivia!) nimenomaan... laittaisitteko kassiin ainakin 10 kirjaa ensi maanantaille 5.9?

terveisiä ja paljon kiitoksia hyvästä palvelusta! Harjun koulusta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoauto valitsee sinulle kirjoja maanantaille 5.9. Kirjastoautolla on kirjojen lainaukseen ja palautukseen kasseja. Toki voit palauttaa pääkirjastosta lainaamasi kirjat kirjastoautoon.