Kaverini suositteli minulle Mika Waltarin kirjaa, jonka tapahtumat sijoittuvat Jerusalemiin Jeesuksen ristiinnaulitsemisen aikoihin. Kiinnostuin kirjasta,…

Kysytty

Hei!

Kaverini suositteli minulle Mika Waltarin kirjaa, jonka tapahtumat sijoittuvat Jerusalemiin Jeesuksen ristiinnaulitsemisen aikoihin. Kiinnostuin kirjasta, mutta en tiedä sen nimeä, enkä löytänyt mitään siihen viittaavaa kirjaston hyllystä Waltarin kohdalta (kaverin lisävinkki violeteista kansista ei auttanut). Voisitko sinä kertoa kirjan nimen?

Kiitos :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi kirja on Mika Waltarin Valtakunnan salaisuuus.