Kauanko kestää jos varaamani kirja on jo kirjaston hyllyssä josta aijon kirjan hakea, että se kirja menee varaushyllyyn?

Kysytty

Kauanko kestää jos varaamani kirja on jo kirjaston hyllyssä josta aijon kirjan hakea, että se kirja menee varaushyllyyn?

Vastaus

Vastattu

Varauslistoja käsitellään useita kertoja päivässä, joten muutamaa tuntia pidempään ei yleensä mene. Jos kirjalla on kiire, voit myös soittaa kyseiseen kirjastoon, ja pyytää että henkilökunta käy hakemassa varauksen. Helmetin omista tiedoista näet kun varaus on noudettavissa varaushyllystä. Varausilmoitus lähetetään vasta seuraavana päivänä.