Katselin kolmannen luokan uudistunutta lukudiplomilistaa ja ihmettelin, miksi listalla on ensimmäisenä kirjoja, jotka eivät ole minkään otsikon alla. Jos tämä…

Kysytty

Hei,
Katselin kolmannen luokan uudistunutta lukudiplomilistaa ja ihmettelin, miksi listalla on ensimmäisenä kirjoja, jotka eivät ole minkään otsikon alla. Jos tämä otsikoton ryhmä kuuluu lukudiplomiin, eri osioita on viiden sijasta kuusi. Onko tässä joku virhe? Täällä jo kolkki olisi innokas lukudiplomia aloittamaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Uusittu Lukemalla lentoon -lukudiplomilista on vihkomallinen. Tulostusnäkymässä on ensin vihkon taka- ja etukansi ja sen jälkeen sisäaukeama. Takasivulla näkyvät kirjat kuuluvat sisäsivulta alkavan Lumottu maailma -otsikon alle. Lisäämme lukudiplomisivulle vielä tulostusohjeen.

Aurinkoista kesää ja mukavia hetkiä uusien lukudiplomikirjojen parissa!