Katri Helena laulaa laulun:Sua hyväilen,sen ranskankielinen nimi on: Vivre avec toi. Säveltäjä on: Sylvain. Kuka laulaa laulun alkuperäisenä, vai onko se…

Kysytty

Hei,Katri Helena laulaa laulun:Sua hyväilen,sen ranskankielinen nimi on: Vivre avec toi. Säveltäjä on: Sylvain. Kuka laulaa laulun alkuperäisenä, vai onko se instrumentaalinen sävellys ja miltä levyltä se löytyy ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alkuperäisen laulun on tosiaan sanoittanut ja säveltänyt nimimerkki Jules Sylvain. Ruotsalaisen säveltäjän oikea nimi on Stig Hansson, ja hän eli vuosina 1900-1968.

Alkuperäistä kappaletta ei valitettavasti löytynyt.

Lähteet:
http://www.aanitearkisto.fi/firs2/kappale.php?Id=Sua+hyv%E4ilen

1 ääntä

Kommentit

Laulu löytyy single levyltä jonka A puolella on laulu:J'aurais Voulu Te Dire ja B puolella tuo:Vivre Avec Toi.Laulaja on:Sylvain ja säveltäjäksi on merkitty yksinkertaiseti:Sylvain.Tiedän tämän koska minulla on kyseinen single levy.Valiettavasti levyyn ei ole merkitty levytysvuotta