Miltä levyltä löytyy Vesa-Matti Loirin kpl jossa puhutaan mm. Ottakaatte ilo irti elämästä jne.. ? ja mikä kpl nimi on ? Liittyy käsittääkseni johonkin runoon.

Kysytty

Miltä levyltä löytyy Vesa-Matti Loirin kpl jossa puhutaan mm. Ottakaatte ilo irti elämästä jne.. ? ja mikä kpl nimi on ? Liittyy käsittääkseni johonkin runoon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun nimi on Laulu on iloni ja työni. Se on suomalainen kansansävelmä, johon Alfred J. Tanner on tehnyt sanat. Se on monen laulajan, mm. Vesa-Matti Loirin, levyttämä. Laulu löytyy myös useammalta hänen levyltään, ainakin näiltä:

Vesku Helismaasta
Vesku Suomesta
20 suosikkia: Lapin kesä
Vesa-Matti Loiri
Naurava kulkuri: Veskun parhaat
Kultainen kansio
Parhaat palat