Kaipaisin laulun sanoja. Muistan sävelen ja jotain tällaista: "Herrani, mä katseen sinuhun nyt luon, mä etsin tietä luoksesi, nyt nääntyy henkeni... Herra, mä…

Kysytty

Kaipaisin laulun sanoja. Muistan sävelen ja jotain tällaista:

"Herrani, mä katseen sinuhun nyt luon, mä etsin tietä luoksesi, nyt nääntyy henkeni... Herra, mä sua odotan, sä mua lohdutat, kun olen kanssasi, sen tiedän varmasti, mun kotiin johdatat."

Suom. sanat ehkä Tytti Träff.

Vastaus

Vastattu

Laulu "Herrani" sisältyy nuottiin "Muista veljiäsi : Neuvostoliiton kristittyjen lauluja" (toimittanut Seppo J. Järvinen; Ristin Voitto, 1980). Laulu alkaa: "Herrani, mä katseen Sinuhun nyt luon ja etsin tietä luoksesi." Laulun säveltäjä on tuntematon. Suomenkielisen sanoituksen on tehnyt Tytti Träff. Nuotissa on laulun sanat, nuotinnos kosketinsoittimelle ja sointumerkit.

1 ääntä

Kommentit

Kiitos, sain vastauksen joka auttoi, ja vastaus tuli nopeasti! Hyvä kun tällainen palvelu on olemassa:)