Hiiriperhe joka asuu metsässä puunrungon sisällä

Kysytty

Kaipailen erästä satukirjaa, jossa seikkailee hiiriperhe joka asuu metsässä puunrungon sisällä. Muistan muutamia yksityiskohtia joistakin kirjan saduista, esimerkiksi eräässä tarinassa ko. hiiriperhe matkustaa rannalle sukulaisperhettä tapaamaan. Lisäksi muistelen että kirjassa oli todella kaunis ja yksityiskohtainen kuvitus. Olen yrittänyt löytää tätä teosta googlaamalla usealla eri kielellä mutten vaan löydä sitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arvelisin, että kyseessä voisivat olla Jill Barklemin Tiheikön väki -kirjat. Sukulaisperheen luona retkellä käydään tarinassa Tiheikön väki merellä.