Julkisivuremonttien yhteydessä kerrostalot paketoidaan kuukausien ajaksi ja samalla vaikutetaan asuntojen ilmanvaihdon toimintaan. Onko jotakin määräyksiä…

Kysytty

Julkisivuremonttien yhteydessä kerrostalot paketoidaan kuukausien ajaksi ja samalla vaikutetaan asuntojen ilmanvaihdon toimintaan.

Onko jotakin määräyksiä/ohjeistuksia asuinhuoneistojen ilmanvaihdon toteuttamisesta julkisivuremontin aikana jotta vältettäisiin remontin aikaiset kosteusvauriot sekä ylläpidettäisiin turvallinen ilmanvaihto asuinhuoneistoissa?

Vastaus

Vastattu

Sisäilmainfopisteestä löydät kaiken mahdollisen avun sisäilmaongelmiin. Palvelu on maksutonta. Tässä linkki palveluun.

https://www.sisailmayhdistys.fi/Sisailmayhdistys/Sisailmainfopiste

 Lisäksi kannattaa remonttiin liittyvissä kysymyksissä tietenkin olla yhteydessä oman taloyhtiön isännöitsijätoimistoon.