Olen unohtanut indieflixiin kijrautumiseen vaadittavan salasanan. Klikkasin linkkiä salasanan resteoimiseksi, mutta en saa sähköpostiini mitään linkkiä josta…

Kysytty

Hei! Olen unohtanut indieflixiin kijrautumiseen vaadittavan salasanan. Klikkasin linkkiä salasanan resteoimiseksi, mutta en saa sähköpostiini mitään linkkiä josta voisin salasana vaihtaa. Kuinka saisin siis salasanani vaihdettua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Salasanan vaihtamisen pitäisi onnistua juuri niin kuin olet toiminut.

Kannattaa tarkistaa aluksi sähköpostisi roskapostikansio tai vastaavat, esim. tarjouskansiot. Sähköpostiohjelmasi on saattanut heittää postin niihin oudomman lähettäjäosoitteen vuoksi.

Todennäköisesti sieltä pitäisi löytyä sähköposti, jonka otsikkona on ”RBdigital Account Reset”. Lähettäjänä on HelMet-kirjasto / rbsso@rbdigital.onmicrosoft.com

Sähköpostissa on linkki, jonka kautta pääset valitsemaan uuden salasanan.

Palveluntuottajan ohjesivuilla huomautetaan vielä, että salasanaa vaihtaessa käyttäjän tullee sallia tietokoneen selaimessa pop-up ilmoitukset eli ponnahdusikkunat https://www.rbdigital.com/help/zinio-faq

Mikäli et löydä roskapostikansioista yms. kyseistä sähköpostia, voit ottaa yhteyttä palveluntuottajan käyttäjätukeen englanniksi (ziniosupport@wfhowes.co.uk). Sähköpostista tulisi ilmetä yhteystietojesi lisäksi kirjastosi, ongelman kuvaus, millainen tietokone tai laite sinulla on käytössäsi, käyttöjärjestelmä sekä selain tai mahdollinen mobiilisovellus.

Jos nämä keinot eivät auta tai haluat asioida suomeksi voit jättää yhteydenottopyynnön Hel-Met-palautteen kautta http://www.lib.hel.fi/helmet-palaute/