Julkaisen omakustanteena runokirjan, jonka olen taittanut ja kirjoittanut itse. Kirja ei päädy julkiseen levitykseen tai myyntiin, joten sille ei tule ISBN…

Kysytty

Julkaisen omakustanteena runokirjan, jonka olen taittanut ja kirjoittanut itse. Kirja ei päädy julkiseen levitykseen tai myyntiin, joten sille ei tule ISBN-numeroa. Mitä tietoja kirjan nimiösivuilla tulisi olla?

Vastaus

Vastattu

Nimiösivulle Kansalliskirjasto suosittelee seuraavia tietoja:

  • tekijä / tekijät
  • nimeke / nimekkeet (julkaisun nimi, esim. Seitsemän veljestä)
  • osan numero ja osan nimeke, jos kyseessä on moniosainen teos

Julkaisutiedot:

  • kustantaja ja / tai julkaisija
  • kustannuspaikka / -paikat
  • julkaisuvuosi

Tiedot haettu tältä sivulta 21.6.2021