Jouko Turkan Seitsemän veljestä näyttäisi HelMetin mukaann löytyvän videolla muuten, mutta ei ensimmäisiä osia. Onko ensimmäiset osat saatavilla jostakin? Onko…

Kysytty

Jouko Turkan Seitsemän veljestä näyttäisi HelMetin mukaann löytyvän videolla muuten, mutta ei ensimmäisiä osia. Onko ensimmäiset osat saatavilla jostakin? Onko tämä saatavilla DVD:llä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jouko Turkan tv-sarjan "Seitsemän veljestä" (vuodelta 1989) kaksi ensimmäistä osaa löytyvät ainakin Tampereelta, Oulusta, Hämeenlinnasta ja Mikkelistä. Kaikki ovat maakuntakirjastoja, joten niistä kaukolainoja saa muualle Suomeen varsin näppärästi. Voitte kysyä veljeksiä kaukolainaksi oman kotikirjastonne kautta.

DVD-levylle Turkan metsäläisten temmellystä ei ilmeisestikään ole vielä tallennettu.