Millä hakusanalla löytää kirjaston aineistotietokannasta (omalta kotikoneelta siis) kaikki kirjastossa lainattavissa olevat tv-sarjat? Haulla tv-sarja ei…

Kysytty

Millä hakusanalla löytää kirjaston aineistotietokannasta (omalta kotikoneelta siis) kaikki kirjastossa lainattavissa olevat tv-sarjat?
Haulla tv-sarja ei löytynyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

TV-sarjojen asiasanana käytetään sanaa sarjaohjelmat. Sitä kannattaa siis käyttää hakusanana. Haku on täydellisempi, jos voit vielä rajata haun materiaalitunnuksella. Siis rajata haun koskemaan vain DVD-levyjä, BD-levyjä tai videoita.